sobota, 16 stycznia 2010

Więcej adresów

Oto kolejne dwa adresy na które można wysyłać petycje:

Dr. R K SIngh
Vice-Chairman
Mathura Vrindavan Developement Authority
Rajiv Bhavan
A-32 Civil Lines
Mathura, UP 281 001

0565-2401090, 247068701
R K Singh's email
vcmvda@rediffmail.com
http://www.facebook.com/l/c3323;www.mvdamathura.com/contact-us/index.htm

12. Sri Dinesh Chandra Shukla
District Magistrate
Civil Lines
Mathura

(0565) 2404152 2403200 2404613

-----
Oraz list wysłany do Dr Singh'a :
-----
Drogi Dr Singh

Proszę przyjąć moje wyrazy szacunku. Wiadukt przy Keshi Ghat jest na dobrej drodze do ukończenia i wydaje się, że siły tzw "postępu" pchają tą pracę nieubłaganie do przodu.

Ci, którzy rozumieją, jakie jest to zagrożenie i dbają o rzeczywiste interesy Vrindavan w swoim sercu zostali poinformowani zbyt późno, aby zmobilizować się właściwie do informowania ludzi o realne konsekwencjach tego mostu dla Vrindavan.

Większość mieszkańców Vrindavan, którzy nawet są wielbicielami Kryszny, nie są niestety świadomi długofalowych skutków i straty względem tej święte kultury, które będą skutkiem tego projektu.

Oddzielenie kontaktu Vrindavan z Jamuną przed Keshi Ghat nie spowoduje rozwiązania problemu ruchu. Ilość turystów zwiększy się we Vrindavan, będą chcieli zobaczyć tą osobliwość, i nie zostawią nawet grosza na miejscu , może tylko zwiększą zyski organizatorów wycieczek.

Przyjezdni z Delhi zrobią tak samo. Już młodzi przyjeżdżają do Vrindavan jako do miejsca rozrywki, a nie dla rozwoju duchowej kultury. 

To co się stanie w mieście sprawi, że problem ruchu będzie jeszcze gorszy. Budujesz bezużyteczne estakady a rzeczywiste problemy w mieście pozostaną bez zmian.

Zniszczenie atrakcyjności duchowego miasta przez zrujnowanie dawnych tradycji, jak parikrama, które w ciągu jednego roku czasu będzie praktycznie wstrzymana na zawsze. I nawet jeśli w dalszym ciągu będzie trwał w jakiejś formie, jego wartość duchową będzie okaleczona. Jak można medytować, gdy jest się otoczonym przez trąbiące samochody?<

Jesteś w żaden sposób nie próbować się, aby zaspokoić święte turystycznych, pielgrzym, który wróci do Vrindavan znowu i znowu, kto tu zostać i zainwestować w prawdziwą istotę wspólnoty, jej duchowego dziedzictwa. 

(..)

Trudno zrozumieć, jak osoby odpowiedzialne za rozwój Vrindavan mogą mieć tak niskie poczucie tego, czym Vrindavan jest naprawdę. Pomaganie samochodom nie jest tym co pomaganie mieszkańcom. Tysiące wilbicieli z całego świata jest pogrążona w bólu na widok modelu rozwoju który wybrano do naśladowania. 

Radhe Radhe!


Twój sługa,

Jagadananda Das.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz